15:09
פנטזיות סקסיות כי הם טובים יותר בתיאוריה מאשר בפועל

להשלים את החיים האינטימיים שלך עם רגשות צבעוניים חדשים, בסופו של דבר, לחתוך הכל. וכל הזמן בחלומות האלה נראה כמה, כפי שכולם יודעים, פנטזיות סקסיות שנראות כל כך מרגש וחמוד, אבל רק מאוכזב בפועל.

התוכן של המאמר

1 סקס במקומות חריגים 2 נשמות 3 רכב 4 חוף, יער ומקומות אחרים בטבע 5 מיטות אקרובטיקה ועוד Kamasutra

ציפיות מיד להתפשט עם המציאות, כך שזה לנצח מזיין עבור בדיקות מיניות במיטה. במאמר זה, ננסה לא רק לבסוף לבחור את המאכזב ביותר, כמו אנשים רבים חושבים, פנטזיות סקסיות, ולמצוא שיטה לגלם אותם כך כדי למנוע רגשות שליליים. מאומת בפועל!

סקס במקומות יוצאי דופן

ברשימה, כמו אנשים רבים חושבים, הבדיקות המיניות המתוכננות של זוגות שונים נמצאים לעתים קרובות יותר רעיונות על איך, בסופו של דבר, לעשות אהבה באיזה יוצא דופן לא נוצר במלואו עבור המקום הזה.

מישהו מנסה לקיים יחסי מין בנשמה, כמו בסרט, השאר מעדיף סקס במכונית, ואת הקיצוניות הספציפיות ביותר, כדי לומר את ההרפתקאות איפשהו בטבע, מן החופים הפראיים, איך אנחנו רגילים לדבר, יערות. ולעתים קרובות את התמונה כי הדמיון שואבת הוא מרוצה בכאב עם המציאות. מישהו קטן יודע אילו אפשרויות קרא עוד.

Souls2

נראה מן הצד רומנטי מאוד, לעתים קרובות בשימוש הן רגילות הן בסרטים פורנוגרפיים, והן בפועל הכל מתברר סאלי. אין מספיק מקום, sliping כך לפחות כמה תנועה לא מוצלחת יכול להוביל ליפול ופציעה, פשוט לא על מה, ושפכים מלמעלה יותר, לשים את זה קצת, מעצבן מאשר כיף.

פתרון: החלף את המקלחת על סאונה. סודיות מרווחת, נוחות, סודיות מוחלטת, המוני הרגשות המרגשים מובטחת. אם אתה עדיין לא לצוד הרבה כדי לבזבז כסף על סאונה, לקנות בחנות סקס, כפי שכולם יודעים, ידית מיוחדת איך לבוא לידי ביטוי כדי לקיים יחסי מין בחדר האמבטיה.

דגני אסקורט מקצועי מתכננים לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם חסרי עניין ומנומסים. עם זאת, זה עכשיו לא רק הצדדים מוצקים בעבודה.
https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/

זה פשוט ואמין מחובר לקיר ופותרים לפחות קשיים עם כוונה שיווי משקל.

Kar3

להתיישב במכונית הרגילה בנוחות ונעים למעשה, הוא לא מציאותי, משפשף חלקים שונים של הגוף ומכות על הקיר והתקרה מובטחת, ובתא בו זמנית הופך חם ומחניק. וזה לא מדבר כבר כי אתה צריך ללכת לכל מדבר כדי לא להמשיך עיניים, כפי שכולם אומרים, עדי ראייה אקראיים. ועל מציצה מאחורי ההגה הוא המציא די Anecdotov, כך שאתה חושב על מה זה בידור קיצוני יכול להוביל.

פתרון: לקנות גם כדי לדבר כדי לשכור מכונית גדולה, או עם זאת, איך לחוות פעם סוף סוף לבוא עם מקום אחר למין. מן מציצה מאחורי ההגה, עדיף להימנע באופן כללי, על הכביש אתה צריך להיות ממוקד על נהיגה, זה יסתיים גם בחדר המתים, אז בבית החולים.

על תנוחות למין במכונית לקרוא במאמר שלנו עוד יותר על ידי התייחסות.

חוף, יער ומקומות אחרים ב טבע 4

זה נראה מאוד, כפי שכולם אומרים, רומנטית, ולמעשה - חול על השיניים, ב אוזניים, בשיער ובכל מקום, שם אתה יכול, חבורה של חבורות בגלל חלוקי נחל ועוד אי סדרים של הנוף, חרקים בדירות ויופי אחר.

פתרון: הכנה מוצקה. כולם יודעים מה אנשים רגילים להביע את מנוסים שלהם תיירים, אתה מבין בצורה מושלמת, בסופו של דבר, לעשות. אני באמת רוצה להדגיש כי במקרה לא נעים תיירים.

מיטה אקרובטי, וכפי שכולם אומרים, אחרים kamasutra5

מופיעים, כפי שכולם יודעים, מקומות יוצאי דופן ברשימה הם תנוחות חריגות. אוֹתָם תיאורים, תמונות ורק ציורים לשים את ההתלהבות של מיליוני אנשים שניהם קומות, תעשיית פורנו פעיל מנצל שחקניות עם התעמלות, כמו רבים באים לידי ביטוי, עברו.

מסתכל על מיילי מלכוב, אשר, הוא הפך לבלוע חבר, לשים את הראש של הישבן שלה, השראה גברים מנסים לחזור על אותו הבנות שלהם הם מאוכזבים, כי לא ניתן להפוך משהו דומה.

באופן כללי, גם אם ההתעמלות המקצועית שלך היא מסוגלת למלא את התנוחות הבלתי מתפשרות ביותר בפועל, זה לא אומר כי תנוחות אלה יהיה תענוג בשבילך, לעתים קרובות הכל מסתיים עם microtrams, לא מעשי נעים כדי לזוז ולהתמקד בהנאה, נפילה מתמדת, באופן כללי, חבר מן הנרתיק ואחרים אחרים לא מתאימים.

פִּתָרוֹן. אם לא צריך לומר כי אין לך רמה מספקת של אימון ספורט, כי תצטרך לעבוד ארוך ועקשנות. אפילו לא מנסה למתוח את האהוב שלך על החוט בערב, אם בפעם האחרונה היא התיישבה כדי לדבר עליו כבר 7 שנים, כאשר אמא רשמה אותה בבית ספר בלט.

הצלחות 1 במיטה אקרובטיקה אתה תהיה בתוך שישה חודשים, לא קודם לכן. אבל אם שניכם לא יפסיקו, מעז. מרכזי כושר כרגע בכל פינה, קורסי יוגה, סימני מתיחה ואקרובטיקה בכל מקום, טוב, תרגילים עבור עבודות הבית רק אווז.

אם אתה זוג ספורט המורכב גמיש ו ילדה הארדית ובחור שכוחותיהם יהיו סוף סוף כדי לשמור על שניהם תנוחות יוצאת דופן, משהו עדיין שווה לדעת.

ב -1, איך הוא הוקם להיות לידי ביטוי, כך שהוא נעים לבצע תנוחה, המחייב את הגמישות הגבוהה ביותר, לא מספיק, בסופו של דבר, לשלוט בו במגבלה יכולות.

הצעות ליווי בישראל משולמות היטב. לעתים קרובות מאוד, הלקוחות הם צעירים מוצלחים שרוצים להופיע לטובה בחופשה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם בחורה בהירה. הכנסה זו היא למדי למדי, אז כדי להבטיח את עצמו לספק את עצמם עם אובייקטים הדרושים.

זה חייב להיות אמר כדי לקיים יחסי מין על החוט היה נעים ונעים, שלו יש צורך למתוח במינוס טוב, ולא מעט, באופן כללי, לשבת על זה דרך כאב.

ב 2, פחד את התנוחות, שבו אחד השותפים נמצא במיקום למטה כפי שאנו מביעים ראש. למרות האטרקטיביות שלהם נראית, ההנאה תהיה איך אנחנו מביעים, ספק, אבל את הנזק הוא אמיתי לחלוטין.

B-3, זהיר עם ספרינגס. גם אם האישה שלך - מתעמלים, יכול גם לחזור לחצי, החדירה שלך לתנועות ותנועות תינתן כיצד להתבטא, עומס נוסף שגופו אינו רגיל. לפני סוף סוף הניסוי עם הגב, נסה פשוט לעבוד עמדה מסתורית בצמד ולוודא שזה לא, באופן כללי, גורם כאב ואי נוחות.

עוד יותר רעיונות למין אתה מוצא במאמר הבא שלנו עוד יותר על הקישור.

Просмотров: 2478 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar